طراحی لوگو

از آنجا که طراحی لوگو موجودیت تصویری است که یک سازمان را نشان می دهد ، طراحی آرم یک بخش مهم از طراحی گرافیک نیز است. یک آرم یا سمبل اصلی یک سیستم شناسایی پیچیده است که باید بطور عملکردی در کلیه ارتباطات یک سازمان گسترش یابد. بنابراین ،طراحی آرم ها و ترکیب آنها در یک سیستم هویت بصری یکی از دشوارترین و مهمترین زمینه های طراحی گرافیک است. آرم ها در سه طبقه بندی قرار می گیرند (که می توانند ترکیب شوند). ایده های تصویری ، اشکال کاملاً انتزاعی هستند. نقاشی ها نمادی ، طرح های نمایشی هستند. آرم ها (یا کلمات کلیدی) نام یا نام های اولیه شرکت را نشان می دهد. از آنجا که آرم ها به معنای نمایندگی نماد های شرکت ها یا هویت شرکت ها و تقویت شناخت فوری مشتری آنها است ، اغلب برای طراحی مجدد و تاثیر گذاری روی مخاطب سودمند است.

لوگو

لوگو ,نمادی ,کلمه ای یا ترکیبی از آن چه که یک شرکت در رابطه با محصولات یا خدمات خود از آن استفاده می کند. بسیاری از شرکتهای مشهور دارای آرمهای نمادین هستند. به عنوان مثال ، مک دونالد از یک "M" بزرگ طلایی به عنوان یک آرم استفاده می کند و اپل از یک تصویر تلطیف شده از یک سیب با گاز گرفته شده از یک طرف استفاده می کند. طراحی و نمایش آرم ها راهی است که باعث می شود تا مصرف کنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را به خاطر بیاورند و بشناسند و آنها را از یکدیگر متمایز سازند. شرکت ها می توانند آرم ها را به عنوان علائم تجاری در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ثبت کنند. دارندگان نماد تجاری حق انحصاری استفاده از علامت ثبت شده را دارند.

در کل طراحی لوگو مانیفست کل شرکت شماست و میتواند شما را بهتر و دقیق تر در عموم مردم جانمایی کند. معرفی یک شرکت، برند و هرچیز دیگر در ۲۰ دقیقه اول آشنایی افراد با آن محصول و یا برند صورت خواهد گرفت اگر یک تبلیغ از این مقوله بهره لازم را نبرد دچار ضعف است و آرم به عنوان شعار تجاری، اقتصادی و حتی اجتماعی فعالیت شما در این ۲۰ دقیقه میتواند بسیار موثر باشد.

طراحی لوگو چیست؟ 

برای درک اینکه یک لوگو چیست ، ابتدا باید درک کنیم که هدف اصلی آن چیست. فرایند شکل گیری طرح باید با هدف این باشد که فوراً قابل شناسایی ، الهام بخش اعتماد ، تحسین ، وفاداری و برتری ضمنی باشد. این بخش یکی از جنبه های بازار تجاری یا یک نهاد اقتصادی یک شرکت است و شکل ها ، رنگ ها ، فونت ها و تصاویر آن معمولاً با سایر آنها که در یک ویترین قرار گرفته است تفاوت های چشمگیری دارند.طراحی لوگو ابزاری برای برندسازی و بازاریابی است که می تواند برای نشان دادن مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. آرم شما نشان دهنده نام تجاری شما است. ما هر روز آرم های مختلف را می بینیم بیشتر آنها در یک زمینه تجاری یا برای نشان دادن یک تجارت استفاده می شود.یک لوگو نمادی است که برای کمک به تبلیغ و تبلیغ عمومی استفاده می شود .یکی از مسائل مهمی که برای یک سازمان میتواند مطرح باشد طراحی لوگوی آن است. این قسمت از شرکت شما میتواند همیشه نام سازمان را به خاطر مشتری بیاورد و در ذهن افراد باقی بگذارد.

منبع: https://bit.ly/2P4yCkg